3.1.10

AKIL FAZLA GELİYORDU...


Beyin ameliyatı sonrası, başımda bir sargı 5 gün kadar öyle yattım hastanede...Bir sabah doktorlar geldiler sargıyı çıkardılar, odadaki herkes ürpermişti, gözlerinde korku vardı, sordum; ne var? Bir şey yok..., Gülümsediler...

Doktorlar çıkar çıkmaz koştum lavaboya, aynada kendimi gördüğümde neredeyse kendimi yere atacaktım korkudan:-)Saçımın yarısı var yarısı yok, çirkin bir ameliyat izi, en korkuncu, şu kırtasiye zımba telleri var ya , boydan boya kafama zımbalamışlar, dikiş yani:-) Robokop gibi gözüküyorum...

Hastaneden çıktım bir süre sonra, o zımba telleri yaranın kaynamasını beklemek gerektiğinden daha sonra alınacak...Eğlenceye dönüştürmeliydim bu işi... Başımda bir şapka...

Trafikte bir otomobil bize yol vermiyor ısrarla, şapkamı çıkarttım parmağımla 1 dakika... adamın gözleri yerinden çıkacaktı, hemen arabasını yolun kenarına çekip stop etti...

3. gün sıkıldım evde,koştum işlere... Çek ödememi yapmak için gittiğim bankada çok sıra var, öyle sıra numarası yok..., sıkıldım, çıkarttım şapkayı, derin bir sessizlik, o kalabalık nasıl açıldı bir anda, banka memuruyla kaldık baş başa:-)

Kullandığım kamyonetle, yolda bekleme yapıyorum,trafik polisi geldi... Beyefendi burada bekleme yapmak yasak!... Çıkarttım şapkayı 5 dakika dedim elimlede göstererek... polis nasıl kaçacağını bilemedi:-)

En eğlenceliside, soruyorlar bana ne oldu, bendeki cevap; yaaa akıl fazla geliyordu, yarısını aldırayım dedim:-) Bazende farklı bir sohbet esnasında kafam yeterince çalışıyor manasında esprili; ya geçen doktora gittim, dediki sarp,üzgünüm sende azıcık akıl bırakmışız,onuda almamız lazım...

Hiç yorum yok: