17.1.10

Sigarayı bırakmayın, Çünkü...


MAZERETLERİM...

20 yıldan fazla;

1.Canım sıkıldığı zamanlarda

2.Kafam bozuk olduğu zamanlarda

3.Strese girdiğim zamanlarda

4.Tartıştığım zamanlarda

5.Boş zamanlarımda

6.Arkadaşlarla sohbet ettiğim zamanlarda

7.Çay içerken

8.Kahve içerken

9.Yemek arkası

10. Mutlu olduğum zamanlarda

11.Hastanede, kamu kurumlarında, bankada, durakta sıramı beklerken

12.Üzüldüğüm zamanlarda

13.Kötü bir haber aldığımda

14. Bu hayattaki tek lüksüm

15. Meyhanede, birahanede, cafede, restaurantta

16. Geçmeyen zamanlarda

....

....

....

sigarayı iştahla,keyif alarak içtim...

Beyin kanaması geçirdim , beynimden ur aldırdım, ortopedi ameliyatı geçirdim,. Yinede yukarıda yazdığım,arkasına sığındığım nedenlerimden dolayı inatla sigara içtim...

Hem de günde 2 paket!... Sigara içmeden yaşayamam sanıyordum!... Meğer bu mazeretlerin hepsi masalmış!... Bırakalı 6 aydan fazla oldu.... Hiç aklıma gelmiyor artık...

Sigarayı bırakmak eylemi kesinlikle beyinde bitiyor; kafanızın rahat olduğu, sorunlarınızı büyük ölçüde hafifletmiş ve çözdüğünüz bir dönemde beyninizde bırakmayı deneyin...

‘’Uzun yaşamak, sağlıklı yaşamak bir tarafa da! 1. sınıf insan olmak bambaşka...’’

Sigara içenlerin;üstü,başı, nefesi iğrenç kokuyor,midem bulanıyor bu kokudan:-( Bana katlanmak zorunda kalan tüm sevenlerimden çok özür dilerim...

Hiç yorum yok: