13.3.10

Üfürükçü...




Bir arkadaşım anlattı bana bu hikayeyi...; Gerçek yaşanmış bir hikaye...

Birbirlerini çok sevip evlenen iki insan zamanla anlaşamıyorlar... Bayan ayrılmak istiyor ve boşanma davası açıyor... Koca hala eşini çok seviyor ve ayrılmak istemiyor...

Dostları onların bu hallerine üzülüyor ve yardım etmek istiyorlar... Mükemmel bir plan hazırlıyorlar... Bayanın kocasına anlatıyorlar, plan onunda aklına yatıyor.

Şehrin tanınmış üfürükçüsü cinci Fatma’yı önceden ayarlıyorlar... Boşanmak üzere olan çiftin evinde; yatak odasındaki yatakların,yastıkların içine,ulaşılmaz yerlere,saksının altına, kapının eşiğine v.s , muska görünümü verilmiş, hiçbir anlamı olmayan yazıları yerleştiriyorlar...

Hiç olayı çaktırmadan,ayrılmak isteyen bayana diyorlar ki!; ünlü cinci Fatma ya gidelim, geleceğimizle ilgili fal baktıralım, çok ısrar ediyorlar kadına ve ikna ediyorlar...



Cinci Fatma önceden ayarlandığı için, kadını görünce; sen şusun, busun, adın bu, yaşın bu,kardeşin bu, annen bu, baban bu, sen şu işi yapıyorsun v.s.... Kadın şaşkın, ve hayran, her şeyi bilen cinci Fatma nın çok büyük cinci olduğuna inanıyor...

Cinci Fatma diyor ki!; Seni eşinle ayırmak istiyorlar... Git yatak odanızdaki yatağın içine, yastığın içine, girişteki eşiğin altına,saksının altına bak!... Sizi ayırmak için yazılmış muskaları bulacaksın... Hemen onları al getir bana diyor... Kadın hiç vakit kaybetmeden koşuyor eve Cinci Fatma nın dediği yerlerde buluyor muskaları, bir solukta koşarak götürüyor... Cinci Fatma; sen hiç merak etme ben bunları yok ederim , sen koş kocana... Kadın hemen koşuyor kocasına, olanı biteni anlatıyor... O gündür bugündür çok mutlular diye anlattı bana bu hikayeyi anlatan arkadaşım... İnşallah sonsuza dek de mutlu olurlar...


Sizce bu yapılanlar doğru mu? Bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok: