2.11.10

ÖLÜM ÜZERİNE , zona hastalığı


15 gün önce bitti,tamamıyla iyileştim, öyle leke, iz kalmadan... ne mi oldu? Zona hastası oldum, lütfen zona yaz ve google dan araştır... yaşadığım onca olumsuzluktan sonra, bu da mı gelecekti başıma... yıkıldım açıkçası... ki ben yakınımda olan insanlara her seferinde ''tokadan başka bir şey kafana takma'' diyen ben!... Meğer ne kadar kafama takıyor, ne kadar stres yapıyormuşum, ne kadar üzüyormuşum kendimi... Ki bu yüzden zona ya yakalandım... Aman Allahım ne kadar ağrılı bir şey, çok zor ve acılı günler yaşadım... Bu hastalığa yakalanan hastaların %13,5 i intihar ediyormuş... Bak yine ölüm yanımdan geçmiş... kansersin dediler 1 beyin ameliyatı geçirdim, ölüm yine yanımdan geçti, trafik kazası yaptım 1 ay beyin kanaması geçirdim, ölüm yine yanımdan geçti, 1 akşam 6. kattan atlayarak intihar ediyordum, bayılmışım... Yine ölüm yanımdan geçti... 17 Ağustos 1999 kocaeli depreminde de ölüm yanıbaşımdan geçti....Çok sevdiğim ağbim 38 yaşında kaza geçirdi ve öldü, kardeşim kaza geçirdi ve öldü, Annem ben 5 yaşında iken öldü... Ölüm ne kadar tatsız birşey!... İlahi son eninde sonunda bizide bulacak tabi ki... Ölümü bir kurtuluş olarak asla görme... herşeyin telafisi var, ölümün asla 2. bir şansı, telafisi yok... Sonuç olarak aklından bile geçirme ölümü noooolur.... Hayat sana verilmiş bir armağandır, armağanının kıymetini bil lütfen...

Hiç yorum yok: