5.12.10

Bir İş Adamına Yazdığım; e-mail ,


>>>sarp kaya, bende seni özledim bizim burada değişen bir şey yok market kötü, fabrika servis parasınıda alamıyoruz.firma patlak sadece onda 9000 tl alacağım var şansızlık yakamı bırakmıyor .

>>> Offf yaaa. dakka 1, gol 1 yaptın ağbi yaa.... Ağbim seni seviyorum... Allah yardımcın olsun... Kendini harap etme... Allah bir kolayını verir zamanla... Geçer mi dediğim günlerim benimde oldu, çok şükür Allah a geçti, Allah nazarlardan korusun... Senin içinde geçecek tabii... Zaman herşeyi çözecektir...

Kurtulacağım diye yeni işlere girme, bilmediğin işlere yeni yatırım yapma... Eğer içinde bulunduğun durumda çok fazla faiz yeme durumun varsa, uzun soluklu ve uygun ödemeli kredi bulmaya çalış... Kar zarar hesabı yapıp, gerekirse arabanı, evini, arsanı bile sat.... Önemli olan sağlığın ve ayakta kalman... Ticarette kaldığın sürece batmış sayılmazsın, sadece zarar etmiş olursun...

Birde önemli bir tavsiyem var sana; işin içindeyken insan, bildiği şeyleri,gördüğü şeyleri görmüyor, ben buna bilgi körlüğü diyorum... Çevrende güvendiğin, yaptığın işi bilen birileri varsa, aç defterlerini,saklını gizlini,alacağını vereceğini..., ticari durumunu değerlendirmelerini, eleştirmelerini iste...

Ve başına gelenler, sanmaki sadece senin başına geliyor... Senin durumunda veya daha beter durumda olan çok sayıda insan var... Unutma para her zaman kazanılır... Hiç bir şey için acele etme... Ben senin bu kötü günleri atlatacağına eminim, o birikim, o tecrübe sende var....

Hiç yorum yok: