26.12.09

ÇOCUK HIRSIZLAR



Küçük hırsızlar.........
8,13 ve 16 yaşlarında 3 roman kız... Girdiler mağazaya... İçeride de 3 eleman var, buna rağmen bende hemen büromdan çıktım... geçtim tezgaha...

Şu kaç para, bu ne marka, nasıl çalışır diye meşgul etmeye başladılar bizi, gözlerim üzerlerinde... 8 yaşında küçük kız bir ara büroma girdi, o çok küçük,yapmaz diye konduramadım:-( Bunlar 5 dakika kadar bizi oyaladıktan sonra çıktılar...

Ben elemanlara bu tiplere çok dikkat edin derken, bürodaki masamın üzerindeki cep telefonum yoktu... Hemen mağazanın önünü koşarak çıktım, caddeye baktım yoktular...
Hemen 155 acil imdatı aradım, 3 dakika sürmemiştir, çok sayıda polis doldu bir anda mağazaya, eşgal verdik hemen, bir kısmı gitti,bir kısmına olayın ayrıntılarını anlatıyorduk ki! Polisler yakalamıştı hırsızları...

Vallahi sevinemedim yakaladıklarına, tutanaklar,emniyette ayrı işler... Zaten 18 yaşın altı çocuklar, tutuksuz yargılanmak üzere salıverildiler...

2 kere çocuk mahkemesine gidip ifade verdim, 2 tam iş günüm mahkemede geçti.... Derken bitti sandığım bir gün sulh mahkemesinden aynı dava yeniden başladı... Hakim sordu şikayetçimisin, evet hakim bey, ama işimden gücümden kalıyorum, bu daha ne kadar sürecek böyle, keşke şikayetçi olmasaydım:-(

Hiç yorum yok: