24.12.09

Milli Piyango Sonuçları . Bir Masal ...



Bir Milli Piyango Masalı...

Yıl 1990... Kazı kazan yeni çıkmış, şansımı denedim, o zamanın 1000 TL siydi sanırım, bir bilet aldım, 500.000 TL çıktı... Bugünün 500 TL sı felan... A-haaa dedim içimden bugün benim şanslı günüm olmalı!...

Sonra alışık değilim böyle güzel süprizlere...

Gideyim bir seri 10 adet bilet alayım... Gezdim çarşı pazar, ayaklarım beni bir spor toto-loto bayiine götürdü. Tam kapıdan içeri gireceğim, içimden bir ses; yaa ne vereceksin şimdi seri 10 bilete o kadar para, al bir bilet, çıkacaksa onada çıkar... Girdim içeriye hiç unutmuyorum, 123122 no lu bileti aldım...

Aradan birkaç gün geçti çekiliş oldu... 123125 nolu bilete büyük ikramiye değil ama bugünün 100.000 TL si, yani çeyrek bilete 25.000 TL isabet etmişti ... 3 bilet üzerine çıkmıştı bu güzel para... O gün seri bilet almış olsaydım, belkide bana çıkacaktı... Ne kadar bedbahtım:-(

Hiç yorum yok: