8.12.09

İş Adamı Sakın İNTİHAR Etme!...


Borçlu olduğum firma, kredi amaçlı ipotek ettiğimiz gayrimenkulü icra yoluyla çeyrek fiyata satmak üzere!..

50.000 TL ödemem lazım... Ki bu borç aylık %15 temerrüt faizleriyle 4 yılda 400-500.000 TL olabilirdi... Saolsun firma çok anlayış gösterdi, bende krizi doğru yönettim... 50.000 TL tamamlamak için yakın akrabamdan 1 ay sonra vade ile ödeyemeyeceğimi bile bile 15.000 TL borç aldım. 30.000 TL ticari öz kaynakalarımı büyük oranda tüketerek sağladım...

Kredi kartımdan 5.000 TL nakit çektim... o dönemde tüketici kredileri çok zor du zaten yazılan çeklerden dolayıda bankalarda kredimiz kalmamıştı....İflas eden adama kim güvenirdi ki!...Bu 5.000 TL sonradan çok canımı yaktı... öde öde bitmedi, belki 30.000 TL i geçti...

Yakın akrabam acil paraya ihtiyacı olmamasına rağmen paramda param diye tutturdu!... Eşiyle geldiler eve... ikisi birden bana sahtekarsın sen dediler!...

Dünyam başıma yıkılmıştı!... Gururum çok incinmişti, çok kırılmıştım... O an sadece ölmek istedim... 6. Kattan atlamak üzere Balkona koştum... 3 kişi sımsıkı bedenime bacaklarıma sarılıyorlar tutamıyorlardı beni!... Yiyecek ekmeğim vardı demek ki!... Balkonda ben bayıldım!...

Neden bayıldım bilmiyorum... Ama intihar edenlerin psikolojisini yaşadımmm... Bu intihar olayı öle planlı değildi... çok anlık bir şeydi!... bir cinnet anı!... Allah hepimizi korusun, yaşatmasın böyle şeyler... Geriye dönüp baktığımda aynı olayı yaşasam ne yapardım biliyormusunuz? Akrabamın gözünün üstüne okkalı bir yumruk çakardım:-) Hiçbir şey için ölmeye değmez...

Ülkemizin şu anda içinde bulunduğu kriz nedeniyle eminim ki canından bezmiş, intiharı düşünen çok sayıda iş adamı vardır...Tavsiyem... Akıl sağlığınızı koruyun,panik yapmayın, şu an para kazanıp işleri yoluna koyamayabilirsiniz... Acele etmeyin... Öğrendim ki, bu para ticaretin içinde kaldığınız sürece bir şekilde her zaman kazanılır.... Sizin en önemli sermayenizin Dürüstlük olduğunu asla unutmayın...

Hiç yorum yok: